Hej hej med bilder och sånt

Hej hej!

Nu har det gått nån vecka och jag har ju lovat att uppdatera bättre i år än förra året.

Inte mycket har hänt sen sist, dagarna lunkar på med jobb, dagis och andra vardagliga sysslor. Efter jul var det jobbiga lämningar på dagis och Emma tokgrät varje gång vi sa hej då. Men nu går det bättre igen, vilket känns skönt. Undrar varför hon var sån?
Jaja, det är väl en av alla dessa perioder barn går igenom. En annan grej just nu är att det är pappa som ska göra allt - han ska byta blöja, bada henne, leka med henne ja pappa ska göra allt. Ändå är det mig hon tränger ut på nättern - flyttar jag mig inte så lägger hon sig på mig till slut. ;-)

Ja,jag vet att hon borde sova i sin egna säng, men det är så enkelt att ha henne hos oss... i höstas var vi duktiga på att bära över henne efter hon somnat, men sen blev hon sjuk och sov med oss - och sen har hon stannat! Vårt fel, I know. Ska ta tag i det ni igen, är ju rätt skönt att kunna röra sig fritt när man sover.

Nu lite bilder från julen ...


Emma med alla sina klappar i Luleå.


Mys i mormor och morfars kök.


Söt tomte nisse(a)


Mamma och lillgumman.


Tomten på besök.


Emma och farmor tittar på Kalle & hans vänner.


Farfar och Emma leker med en julklapp.


Bus i badbaljan...


... och i matbordet.




Kommentarer
Postat av: A

Fina bilder!!! : )

2011-02-18 @ 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0