Hipp hipp hurra! Emma 1 år i dag...

I dag fyller Emma ett år och hon firades redan på morgonen när hon vaknade - klockan sex!? Hon fick öppna paket från mig och Lennart samt två paket som mormor och morfar skickat från Luleå. Av oss fick hon ett prinsesstält och en leksakstelefon som spelar olika melodier. Av mormor och morfar fick hon sin allra första docka - och en superfin rosa kofta som mormor stickat.
Efter frukosten åkte hon med pappa och handlade lite till kalaset som är i morgon - medan jag åkte och jobbade. Efter första sovstunden gick Emma och pappa till öppna förskolan - och efter det så kom det och hälsade på mig på jobbet. (från och med i dag kommer jag att sitta i Helsingborg och jobba, förutom varannan söndag, såå skönt att slippa pendla varje dag!)

Här kommer lite bilder från den stora dagen:


Emma öppnar paket från mamma och pappa...


... och från mormor och morfar.


Så här fint blev prinsesstältet - som sattes upp direkt.


Bustjejen!


Redo att gå till öppna förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0