Första stegen

Nu har det gått en vecka sedan jag bloggade - igen! Och mycket har hänt sedan sist. Bland annat så har Emma tagit sina första steg. Hon går inte ännu, men tar fem-sex steg åt gången innan hon sätter sig ner. Det är så roligt att se hur stolt hon blir. Hon skrattar och applåderar sig själv! Hahaha.
Tänk så stor hon har blivit, och om bara någon vecka så fyller hon ett år!

I veckan kom lillan och Lennart till Malmö och mötte upp mig efter jobbet. Vi käkade middag och tog sedan tåget hem. Det var riktigt trevligt!
Nu har jag jobbat i Malmö i över en månad, och ska nästa vecka testa att jobba en dag i Helsingborg. Om det funkar, rent tekniskt , så ska jag börja jobba här i månadsskiftet. Det ska bli sååå skönt att slippa pendla nästa två timmar om dagen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0