Under ytan

I dag var vi och hämtade undervattensbilderna som togs på babysimmet den 12 maj. De blev jättefina... kolla själva på vår badprinsessa som simmar så fint:


Vår egna lilla själjungfru...



... som älskar vatten!


En sån fin bild!
(Obs: Det är inte jag i bakgrunden, utan Camilla och Ludvig som fotades innan oss)



I fredags var jag och Emma ute på Väla - vi åkte dit för att träffa Anna och Wille från Höör som var där och shoppade lite. Vi passade på att ta en fika - och jag fick några fina kort jag vill dela med mig av.


"En blick säger mer än tusen ord..."


Anna, Emma och Wille.

Här är en bild på Emma och kompisen Sixten som vi åkte med till Helsingör i onsdags:


Emma och Sixten.


Kommentarer
Postat av: Linda L

Vilka otroligt fina bilder. Jättehäftigt! =)

2009-06-01 @ 14:48:34
Postat av: Anonym

Vilka underbara foton under vattnet!

2009-06-01 @ 18:47:47
Postat av: B

Jisses sis vilka kort du har tagit .

Dom är super å vad cool hon ser ut under vattnet .

Hon på minner om en annan under vatten varelse i släkten .........

2009-06-03 @ 01:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0