Framme

Så var vi äntligen framme i Luleå - flygresan (eller resorna) gick bra förutom att Emma grät i 20 min när vi lyfte från Ängelholm. Mycket berodde nog på att hon hade feber. Resten av flygresan sov hon och på Arlanda var hon pigg och åt all sin lunch, och på flighten till Luleå somnade hon innan vi ens taxat ut från gaten och sov hela resan. (1 tim och 10 min)
När vi landade var dock febern tillbaka och när jag tog tempen på henne hade hon 38,4 (i gårkväll hade hon 37,6). Hon Har nu fått alvedon och sover i bara blöjan nere i mamma och pappas svala källare. (jag sitter bredvid i soffan och surfar) Förhoppnigsvis sover hon länge och är pigg igen när hon vaknar!

I kväll ska min bror bjuda på middag och det ser både jag och Lelle fram emot, han är en riktigt duktig kock! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0