Solig helg i Stockholm

Helgen i Stockholm var bra på alla sätt och vis. Solen sken och vi promenerade runt, både på stan och på underbara Djurgården. Vi åt gott - på restaurang, på picknickfilten och i lägenheten vi hyrde. Vi träffade kompisar... ja ni hör ju själva.

Här kommer lite bilder från helgen:


Emma läser sin bok på flyget upp till Stockholm.



Det hanns även med att gunga i Rålambshovsparken.


Jag och Emma på Söder.


Här testas en bil i Söderhallarna. Emma blev inte det minsta rädd när vi la i en peng och den började röra sig. Hon höll hårt i ratten och skrattade.


Far och dotter på Djurgården.


Mamma och pappas chips såg goda ut...


Sötisen på picknickfilten.


På "stadiga" ben... hmm...


Så här kul tycker Emma att det är...


...att rida på pappas axlar.


Det gäller att röra sig ordentligt och kolla läget i planet innan det startar och man måste sitta fastspänd.


Det är jobbigt att vara i storstan. Emma sov hela flighten hem.


Hemma i Helsingborg var inte vädret lika bra som i Stockholm. Dagen efter vi kom hem skulle jag och Emma till Maxi för att handla lite mat. Men när vi gick ut ur porten öppnade himlen sig...


Kolla in monsterregnet!


Så på väg till bilen fick jag och Emma stå under en balkong en stund innan vi vågade oss vidare.

I dag har dock vädret varit bättre så Emma och jag har lekt i lekparken med Thea och Astrid - sedan promenerade vi medans de små sov. :-)


Kommentarer
Postat av: morbror

fin uppdat om stockholm å tösen verkar snart kunna spring från er om hon fort sätter på detta viset .

sorry men jag och killarna han inte med en skåne resa i år så vi får ta det nästa gång när vi inte är och shoppar ....

love bro

2009-07-23 @ 03:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0