Succé!

Det funkade! Nya rummet blev en succé!
Emma somnade mellan kvart i nio och nio och vaknade inte förän 01.40 för att äta. Hon åt och somnade om... sedan vaknade hon inte förän 04.20 igen. Jag var vaken då, vaknade strax innan av att någon vrålskrek på gatan utanför - jag tror att Emma också vaknade av skriket. Jag ammade henne igen och sedan sov hon till tio i sju! Det blev alltså en matning mindre än vanligt, men jag ska inte ropa hej innan vi testat några nätter till. Håller dock tummarna för att det förblir så här!

En bild från i går, strax innan Emma somnade:

Emma och pappa busar i soffan...

Kommentarer
Postat av: UgglyBetty

tack för igår. Säg bara till så pimpar jag din blogg.





2009-01-06 @ 10:41:24
URL: http://ugglybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0