Leklunch och prästbesök

I dag har jag och Emma varit på promenad med "gänget"  i Pålsjö skog - efter en timmes promenad så var jag, Emma, Camilla och Ludvig bjudna upp på lunch hos Astrid och Thea. Vi fick god paj och gott fika efteråt. Barnen låg på varsin filt och sprallade, de sov lite, skrek lite och vi mammor pratade och hade trevligt - som alltid.


Emma tyckte att Thea hade en jättefin trasdocka...


... och Lundvig gillade att leka i Theas babysitter....


... medan Thea själv helst låg på sin lekmatta och tittade.


Emma (i babysittern), Camilla, Ludvig, Astrid och Thea.

När vi kom hem var det dags för prästbesök inför dopet som är på söndag. Vi pratade om dopet och vilka sånger, psalmer och dikter vi ville ha. I lite drygt en timme var "prällen" här och nu är dopet så gott som klart...  :-)

I morgon är det dags för babymassage igen.... :-D

Kommentarer
Postat av: bro

jasså du är ute och ränner .. snart kommer vi och livar upp tillvaron lite jag och killarna med poliserna i följe tåg.....?

haha

love/bro

2009-01-26 @ 19:02:19
Postat av: Anonym

Ser framemot att ha er här. Ska bli så roligt! :-D

2009-01-26 @ 19:43:49
Postat av: A

Trist att vi inte kan komma men jag förväntar mig som sagt en massa fina bilder på bloggen! Kram!

2009-01-26 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0