Ännu en underbar natt

Andra natten i eget rum var även den succé! Lillan åt klockan 19 och somnade en halvtimme senare. Vaknade gjorde hon inte igen förän 00.10. Ammade henne då och efter det sov hon till 04 då det var dags med mat igen. Sedan sov hon till 06.35 då jag trodde hon skulle stiga upp, men inte det, för under amingen somnade hon så jag la ner henne i sängen igen och gick och la mig. Klockan 08.00 vaknade hon på ett strålande humör - även mamma och pappa! Det var lääänge sen vi åt frukost halv nio... brukar snarare bli kring halv sju eller ännu tidigare!

I dag har Emma varit och fått sin första spruta. Hon var sååå duktig - grät inte alls!
Hon mättes och vägdes också: 63 cm lång var hon och vägde 6003 gr!

Kommentarer
Postat av: morbror

klart hon trivs i sitt nya rum för då slipper hon ju höra er snarka........

haha haha haha,

2009-01-07 @ 13:14:35
Postat av: UgglyBetty

Vad gött att det flytten verkar ha lönat sig! Kul.



Tv:n hängde sig inte rent tekniskt utan snarare digitalboxen som hängde sig...jag är så evinnerligt trött på den förbannade digitalboxen...BAAAH

2009-01-08 @ 10:40:18
URL: http://ugglybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0