Ny vecka

Söndagen bjöd på långpromenad till Väla där hela familjen strosade runt i affärerna - shoppade bara en turkos body till Emma på H&M och bokstäver i trä (Emmas namn) samt rosa färg och penslar på panduro. Här ska pysslas... :-D

I dag var planen att åka till Nellie och Sixten, men det blev tyvärr inställt. Fick ett sms i morse som talade om att Sixtens storasyster Lykke var sjuk. Trist, Emma och jag som såg fram emot att träffa våra kompisar...  Vi får boka in nåt nästa vecka.

I stället gav vi oss ut på morgonpromenad i det underbara vädret (0-gradigt och strålande sol).
Vi var ute redan kvart i nio och promenerad i ca 1 timma, utmed havet och hamnen med destination Söder. Emma sov mest hela tiden - och när hon inte gjorde det så satt hon upp och tittade på allt och alla. Kom på att det var länge sedan jag hälsade på på jobbet, så vi stannade till där en stund. Jag pasade på att ta en kaffe medan Emma "hoppade"  från famn till famn då alla ville hålla och leka med henne. :-)

I morgon kommer Astrid, Thea, Camilla och Lundvig hit på lunch och jag har faktiskt kommit på vad jag ska bjuda på... (skriver det dock inte här då de läser bloggen...) Innan lunchen blir det promenad - hoppas det blir lika fint väder som i dag!

Kommentarer
Postat av: UgglyBetty

det var såååå tråkigt att behöva ställa in :0(

Vi får ta det nästa vecka! Jippi!

Har ju massor att berätta...annars kan du läsa på www.lykkeliam.blogspot.com

2009-02-09 @ 17:39:38
URL: http://ugglybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0