Alla hjärtans dag i bilder....

I dag är det Alla hjärtans dag och jag har bjudit Lennart på frukost på EH... dit jag vanligtvis går med mina mammakompisar. Emma var glad att pappa var med och satt och "pratade" med honom medan jag beställde.


Giraffen och bläckis fick följa med och fika...

Det är mycket roligare för Emma att vara med och fika nu när hon kan sitta i egen stol. Hon ser mer och tycker om att flirta med folk. Och hon är stolt över att kunna sitta själv.


En van fikatjej!


Även hemma gillar lillstumpan att sitta i matstolen och leka när mamma och pappa äter.


Visst är hon söt, men ibland skulle jag kunna sälja henne på rea.... för 150 kronor kanske?


Lillan har vuxit ur sin rosa Tummen-overall så vi köpte en ny, röd täckoverall i dag. Mössan får hon dock ha ett tag till, tills vi hittar nån som passar... i storlek, för hon har ju så litet huvud! (jag vet, inte så passande med rosa, orange och rött!?)


I dag drog ljusfestivalen Love & Light igång i stan och vi passade på att gå en kvällspromenad. Emma sov och vi dekorerade hennes vagn med två lysande hjärtan.

Kommentarer
Postat av: bro

Nästa gång hon går på rea så k.öper jag utan tvekan

Ha det nu så jag vänta på ny utt datering ...?

2009-02-15 @ 05:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0