Förbannad är jag...

... för att det inte går att föra över bilder från kameran till datorn!!! Gaaahh, fattar inte vad som hänt, har ju gått hur enkelt som helst innan!
Jaja, ska försöka fixa det så ni får lite nya bilder att titta på.

De senaste dagarna har varit lugna, jag och Emma har träffat vänner, promenerat och fikat.... vädret har varit underbart och snön ligger faktiskt kvar! :-D

På måndag börjar babysimmet och i dag har vi varit på jakt efter badbyxor till lillgumman. Men det var inte lätt ska jag säga. På polarn och pyret var de SLUT både i stan och på Väla, då tänkte vi att vi kanske kunde ta en sagsutflykt till Malmö... Lennart ringde de båda polarn butikerna där, men svaret blev : SLUT! (alla hade bara den minsta storleken kvar) Lund då? Den första: SLUT! Den andra; Ja, vi har ett par kvar!
Tjoho!! De lades undan och vi skyndade till Lund där vi storsade på stan och käkade lunch... och köpte badbyxor! En riktigt trevlig dag faktiskt.  Hade faktiskt kunnat bo i Lund - för jag såg hela tre Espresso House!!!! Hahaha!

I kväll blir det tacos och Melodifestivalen! :-D

Kommentarer
Postat av: Nellie

I fredags var jag i Lund på EH...undvek muffinssemlan!!!

2009-02-21 @ 20:50:26
Postat av: Kattis

But.... WHY! Den som är såååååå god! Var det karaktären som spelade dig ett spratt?! ;-D

2009-02-22 @ 13:12:18
Postat av: Nellie

jag vågade inte smaka den var rädd att den skulle var så äckligt god att jag aldrig kommer kunna sluta äta den...mohahaha..

2009-02-23 @ 12:55:41
URL: http://www.lykkeliam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0