En dag med gänget

I dag har Emma och jag varit med "gänget" på IKEA. Vi mötte upp Astrid och Thea här utanför halv tio och tog bussen ut till Väla dit även Ludvig och Camilla kom. Vi shoppade lite och promenerade sedan i samlad trupp hem till Camilla och Ludvig. Där fick mammorna god lasagne och kladdkaka medan barnen smaskade broccoli - ja, i alla fall tjejerna. Ludvig ville hellre ha morot.
Efter en trevlig dag promenerade vi  hem... och som alltid nu för tiden blev den ett jä-la liv på Emma när jag la ner henne i vagnen. Men till slut somande hon - i ca 20 min. När hon sedan vaknade pallrade jag upp henne med kuddarna jag löpt på IKEA så hon kunde sitta upp i vagnen- det verkade hon gilla jättemycket. Så snart ryggen blir lite mer stabil åker sittdelen på!

Här är några fina bilder som Camilla tagit i dag:


Det här är Emma och hennes kompisar Ludvig och Thea. Thea är äldst, Ludvig yngst och Emma minst!


Ludvig och Emma myser i soffan.


Emma är en glad tös - när det passar! ;-)


Dregglar gör hon i massor... och tänderna har börjat synas nu - både uppe och nere syns små risgryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0