Babysim och studiebesök på dagis.

I dag har Emma och jag, tillsammans med Astrid, Camilla och Ludvig (Thea var hemma med mormor), varit och gjort studiebesök på ett montesoridagis här på vår gata. Det verkade inte speciellt bra, så vi ska fortsätta göra besök på andra förskolor. Redan på onsdag ska vi till Pålsjö Östra, en förskola jag gjorde ett jobb på i somras.
I eftermiddags var det även premiär för babysim och Emma verkade gilla det... hon föredrog att simma på mage, för att få vatten i öronen var inte poppis. Hon grät inte, men jag såg att hon inte alls gillade det. Pappa Lennart var med och fotade, men tyvärr kan vi inte visa några bilder här då det fortfarande inte går att ladda från kameran till datorn.
... men här kommer ändå några bilder från i går som vi lyckades få upp via Lennarts styrelsedator.


En underbart fin bild på Emma tycker jag!



Dreggelmajan! ;-)


Trött och osminkad mamma med supersöt dotter....


Emma leker i sin stol medan mamma diskar efter lunchen.


Kommentarer
Postat av: Linda L

Fina bilder. Bilden på er två var supergullig! :)

2009-02-23 @ 21:25:50
Postat av: Nellie

idag fyller våra bäääbisar 5 månader...hua det går sååå fort!



Grattis lilla söta Emma

2009-02-25 @ 08:44:58
URL: http://www.lykkeliam.blogspot.com
Postat av: Kattis

Grattis till Sixten oxå! Ses på fredag!!!

2009-02-25 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0