Snart, snart, snart..

Ja, nu är det mindre än en vecka innan jag och Emma flyger upp till Luleå för att fira påsk. (vi kommer att fira i stugan, i Ekfors som vanligt) Medan vi inväntar resdagen så rullar allt på som vanligt. I dag började dagen med klarblå himmel och sol, så jag och gumman promenerade ut till Väla och shoppade lite vårkläder. Emma sov hela vägen dit - och hem. (promenerade totalt ca 1,6 mil). Vi köpte också en ny lekmatta från IKEA som vi tittat på ett tag och gumman verkar gilla den!

Här kommer några bilder från veckan:


I måndags efter babysimmet var Emma trött som vanligt, men vägrade ligga ner i vagnen. Så hon somnade sittande... la ner henne efter jag tog bilden.



I onsdags läste Emma sin barnvagnsbok som hon fått av farmor och farfar i 6-månaders present.


Så här glad blev lillgumman när hon testade sin nya lekfilt i dag.


Titta så fint jag kan sitta nu... men vi brukar ju faktiskt träna....


... i mamma och pappas säng om morgnarna! (då kan man trilla mjukt)

I  morgon är det fredag och pappa Lennart är ledig. Det bli promenad och lunch på stan...
Hoppas ni också får en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0