Lugna Lule!

I  går klockan 09.25 lyfte planet från Helsingborg/Ängelholm. Lennart körde mig och Emma - och vinkade av oss innan han åkte till jobbet. Flygresan gick bra, men mot slutet - de sista fem eller tio minuterna - var Emma lite väl trött och ville absolut inte sitta still. När vi klev av på Arlanda somnade hon. (hon brukar ju sova vid halv nio-tiden annars)
Men hon vaknade igen efter bara 30 minuter, fick lunch och sen var det dags att kliva på nästa plan, mot Luleå. Även den resan gick bra och såklart somnade gumman fem minuter innan vi landade. (hon hade säkert fortsatt sova i min famn om inte ett jas-plan showade ovanför Kallax. Hon vaknade av dånet från planet)
När vi kom hem till mamma och pappa (mormor och morfar) åt vi lite mat och sen, vid halv fyra så la jag henne i vagnen och gick ut på promenad. 45 minuters sömn fick hon vilket gjorde att hon klarade kvällen.
Med lite sömn och många intryck så blev natten rätt så ok ändå. Hon somnade 19 och vaknade kl 00, 02 och 04 för att sedan kliva upp 05.45.
Efter frukost lekte vi lite och sedan slocknade stumpan kl.07.30 - och hon sover fortfarande )klockan är 09.23)
I eftermiddag bär det av mot stugan... tar nog med datorn så jag kan uppdatera därifrån. Ser fram emot tre härliga dagar där uppe med sol och god mat!

Glad påsk önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: A

Glad påsk! Ha det så skönt där uppe! Kram!

2009-04-10 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0