Bakom mina solglasögon...

Nu är det inte bara mamma och pappa som har snygga solbrillor. I lördags fick Emma också ett par små röda från polarn. Nu sitter hon så cool i sin vagn och behöver inte ha suffletten nere så att hon inte ser nåt när solen skiner. Hon verkar tycka om att ha dem på sig för hon rör dem inte när vi sätter dem på hennes näsa. Men när hon blir trött förstår hon inte riktigt att man måste ta av solglasögonen för att kunna klia sig i ögonen.


Är man inte cool så säg?!


En liten tuffing!

I söndags var vi och premiärfikade för året hos Flinckmans. Det var lika mysigt som alltid - och gott! Finns nog inte någon som har så god kladdkaka som de har - men så är den också gjort på RIKTIG choklad och MASSOR av smör!
Måste åka dit igen snart...


Pappa och Emma i After Dark-rummet där vi satt och fikade.


Pappa och Emma spanar in kristallkronan i Kunga-rummet.

Sedan så var ju jag, Astrid och Camilla till GeKås i Ullared i lördags. Vi kom dit vid halv nio och det var verkligen asamycket folk. Vi gick där i tre timmar sedan pallade vi inte mer. På grund av allt folk höll vi oss alla under vår budget, men trots det hade vi med oss massor av grejer hem. Mest till barnen!


Astrid och Camilla på väg mot ingången. Ingen av dem hade varit där tidigare... och jag hade verkligen hoppats på att det skulle vara lika lite folk som när jag var där förra sommaren. Men sån tur hade vi inte. (men så var vi ju där en lördag denna gång, sist var jag där en fredag)

Kommentarer
Postat av: favoriten

vilken tuff tös i dom brillorna .

2009-04-22 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0