Vagn och skötbord på plats

I dag har jag och Lelle fixat det sista inför bebisens ankomst. Vi har nämligen hämtat hem vagnen, skötbordet och babyskyddet. Blev en svart Emmaljunga City Cerox 360 (som vi beställde redan i början av maj), ett brevi skötbord i vitt som heter Dolly och har en badbalja under skätbädden samt en babyskyddet Acta Graco Logico S.
Monteringen av skötbordet var ett helvete - ska aldrig mer klaga på IKEA-saker och deras montering, det är ju rena rama barnleken jämfört med detta! ;-)
Nu står det i alla fall på plats och här kommer bilder på vagn och skötbord:




Kommentarer
Postat av: A

Fiiint! Shit pommes, nu är det snart dags vännen! SPÄNNANDE!!!!

2008-09-15 @ 19:56:56
Postat av: Linda

Jäklar vad ni är förberedda! (Tänker även på allt er klädshoppande, som du inte bloggat så mkt om). Har ni till och med mobil ovanför skötbordet?

2008-09-15 @ 21:07:06
Postat av: Linda

Psst. Fin vagn oxå! Ett mkt bra val. Tror att ni kommer bli jättenöjda. Om jag skulle köpa i dag skulle jag nog välja en sån eller en liknande. Är dock inte missnöjd med min trehjuling.

2008-09-15 @ 21:08:32
Postat av: Kattis

A: Ja, tänk att det snart är dags... bara två veckor kvar (på torsdag) Lite pirrigt, kan ju hända när som helst ju! :-D



Linda: Nix, ingen mobil ovanför skötbordet. Ska nog inte skaffa nån dit heller... tror vi.

Ja, jag får väl ta bilder på lite söta/tuffa kläder vi köpt! ;-)

Är riktigt nöjd med vagnen - gick precis in i hissen. En milimeter bredare så hade den fått stå i källaren. :-)

2008-09-15 @ 21:19:02
Postat av: bro

snygga saker ni har skaffat till lillen ..

men är inte sköt bordet fel väg ..?

sedan måste lelle skafa lm-fälgar till vagnen ..

take kare

/ bro

2008-09-16 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0