Fast i Traderaträsket

Nu har även jag hamnat i Traderaträsket... och det är riktigt kul! :-D
Barnkläder är min passion och då de danska märkena IdaT, Katvig och Molo.
Något Moloplagg har jag dock inte lyckats vinna ännu, tycker att de blivit för dyra. IdaT och Katvig har jag däremot kammat hem några vinster ifrån. Älskar färgerna, mönsterna och att det de är unixexplagg - då vi inte vet om det är en Emma eller Oskar som lever rövare i magen. :-D


Katvig: Den gråvita bodyn/pyjamasen är strl 62, den i mitten strl 56 pch den grön/turkosa  en 68:a.
Alla dessa tre kostade ca 100 kronor vilket är ett riktigt kap då de i butik kostar 159 kr (den kortärmade och kortbenta) och de långärmade och långbenta kring 199 eller strax över 200 kronor - styck!


IdaT: Älskar mönsterna på IdaT:s kläder, speciellt den gröna pyjamasen med foldhästarna är en riktig favorit! Bodysarna är också supersöta och i härliga färger.

Sedan är ju Lelle förtjust i Puma och självklart har vi köpt en sprillansny pumadress med skor på Tradera - till mindre än halva priset från vad den skulle ha kostat i butik. Kläderna är i strl 56 och skorna är strl 17!


Nu har jag gett mig själv traderaförbud fram tills bebisen kommer - vår byrå är nästan full med kläder redan! ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vad fina kläder! Det blir en riktig tuffing i puma utstyrseln ;)



Vad spännande det här är! jag är såå nyfiken, kan inte bebisen titta ut snart?? ;)



Kram!

2008-09-17 @ 21:25:24
Postat av: Linda

Jättefina kläder! Älskar den med flodhästarna! =)

2008-09-18 @ 15:29:45
Postat av: En Mölnbobos Liv

Vilka fina kläder du hittat! Melvin hade en grön/min Katvig och den gröna IdaT med flodhästar är min favvo också.

2008-09-27 @ 20:59:41
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0