Korthårig...

Så har jag varit hos frisören och blivit korthårig. Var less på min frisyr som jag haft rätt länge nu och valde därför att klippa kortare - men behålla längderna fram.  Madde är så duktig, så jag är jättenöjd. Men för att göra det hela fulländat så ska jag lägga på en brun toning för att få bort topparna där bak som fortfarande är ljusa från slingorna jag gjorde i juni.
Så här ser jag ut just nu:





Och så två nytagna bilder på magen, som växer och växer.... och växer! :-D




Nu ska jag och Lelle måla bebisens rum, så det så.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda L



Ja vad magen växer! Det är en välmående liten krabat (tjej) därinne! :)



Uj, lycka till! Jag mådde jättebra när jag fick för mig att jag skulle måla väggar och färgen luktade inte särskilt mycket men ändå blev jag överrumplande våldsamt illamående. Urk!



Frisyren blir jättefin! Är en bra idé att färga bort de ljusa topparna där bak, det blir pricken över i!!

2008-09-08 @ 14:02:13
Postat av: Linda L

Eh... Kan jag skriva med mer utropstecken?!

2008-09-08 @ 14:03:42
Postat av: A

Ser ut som en riktig pojkmage det där! : )

2008-09-08 @ 15:47:55
Postat av: Lotta

Hej vännen, jag tog mej friheten att visa dina bilder för mamma. ;) hon tycker det ser ut som att det är en pojke därinne ;) spännande!

Du passar bra i kort hår, fint.

Sköt om dej!

kramis

2008-09-08 @ 17:19:51
Postat av: Kattis

Hahaha! Ni är roliga A och Linda. Får se vem som har rätt, men de flesta som ser magen säger att de tror det blir en liten kille - men jag håller på dig Linda och hoppas på en tjej! ;-) (finns ju redan så många killar i släkten, tjejerna behövs...)



Lotta: Du får visa bilderna för precis vem du vill! Hälsa mamma! :-)



KRAM på er alla!

2008-09-08 @ 18:09:53
Postat av: Lelle

Helt klart en pojkmage !

2008-09-08 @ 19:54:32
Postat av: A

Jag håller också på en tjej även om jag tror att det blir en kille. Isabella behöver lite tjejkompisar!!!

2008-09-09 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0