Mammig

Jag trodde inte att barn blev mammiga så här tidigt, men det verkar som om Emma varit riktigt mammig idag. Alla andra var roliga på håll, hon skrattade när de pratade med henne - men när de skulle hålla blev det gråt. Så även med pappa som alltid funkat i de flesta fallen. Men inte i dag, det var bara mamma som gällde!

I dag har jag och Emma varit på promenad med våra nya vänner från mammagruppen. Vi promenerade ner till havet, utmed strandpromenaden och avslutade med en fika på Waynes på Stortorget. (där fick minsann alla tre vagnar komma in, det är annat än på Espresso House där man bara får ta in en åt gången?!) Vi satt länge och åt varsin god macka och drack te och latte. Barnen var tysta och snälla hela tiden (kors i taket med en 6-veckors-, en 9 veckors- och en 10-veckorsbebis)

Ser fram emot ännu en promenad med mina nyvunna vänner i morgon förmiddag.... då ska jag och Astrid promenera hem till Camila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0