Mammas hjärta

I går hade Emma en liten släng av magont igen, och jag måste erkänna att jag kände mig som den skyldiga. Åt lite grejer som jag inte borde, mycket för att jag slappnat av efter att semperdropparna hjälpt... Så i dag ska jag verkligen tänka på vad jag stoppar i mig - och resten av den kritiska magknipstiden också (brukar vara tills barnet är 4 månader ungefär)

I dag syns inte Sverige på väderkartan, snö i norr och regn i söder säger SMHI  och det verkar stämma här i alla fall för regnet öser ner utanför fönstret! TRIST! Så det blir en tråkig innedag i dag. :-(

Här är en bild på mamma och hennes lilla hjärta:

Kommentarer
Postat av: B

ta väl vara nu på lillan och gör inget dumt för då skall du få med mig att göra sis.

snygga bilder ni har lagt ut på bloggen ..

sköt om er nu.

2008-11-14 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0