Tjuvstartat...

I går eftermiddag var jag och Emma ute och promenerade med Astrid och Thea - de bor i huset bakom oss och är med i mammagrupp som oss. Det var riktigt trevligt - och vi ska ut på ännu en promenad nu på förmiddagen. I dag ska även Camilla och Ludvig följa med (även de är med i mammagruppen)

I förrgår somnade Emma klockan 20.30 och bestämde sig för att gårdagen började redan klockan 04.20. I går somnade hon redan 19.30 och vaknade inte förrän 05.30 (med två amingar emellan såklart) Så i dag är mamma utvilad - för jag gick faktiskt också och la mig strax efter klockan 21! *skööönt*

I går tjuvstartade jag och Lelle vår julpyntning. Vi dekorerade balkongen, men detta år ska vi inte ha granris och ljusslinga, som vi alltid haft, utan en slang med lampor i. Det blev verkligen jättefint - och lyser upp köket så mysigt!


Vår fina, julpyntade balkong.

Och så två fina bilder på prinsessan:


Fundersam i mammas famn...


Titta så stark jag blivit i nacken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0