Åtta veckor och vill inte sova....

I dag är Emma åtta veckor och hon har kommit in i en period då hon inte vill sova och är därför övertrött och grinig varje kväll (har hållit på i tre kvällar nu). I dag har hon bara sovit max tio minuter åt gången under dagen, hon verkar vara rädd att missa nåt. Linda säger att Emmy var likadan och att det går över, och det känns ju skönt att veta! (fast än jag visste det så känns det skönt att höra). Hoppas bara inte de är kvällskoliken som är tillbaka, för ibland tycker jag att det verkar som om hon har ont och skriker på samma sätt som hon gjorde för tre veckor sedan.

Jaja, nog om det. Det gick bra hos fotografen i tisdags och nu väntar vi med spänning att se när bilden kommer i tidningen - och speciellt att se om de väljer en bild med oss alla tre eller en med bara Emma?!
Här är en bild på Emma och mamma tagen precis innan vi skulle ge oss iväg till fotostudion:



Och här är Emma  i sin nya fina pyjamas. Hon hade en likadan i storlek 56 men har vuxit ur den så nu har vi köpt en större storlek:


I dag är det exakt tre veckor till vi flyger upp till Luleå. Jag längtar jättemycket, men jag vet några som längtar ännu mer, det är mormor, morfar, morbror och kusinerna! Ska bli så kul att träffa alla igen - det var ju ett tag sedan! :-)

Kommentarer
Postat av:

Hillo! Den där pyjamasen finns den i min storlek oxå?

Verkar himmelens mysig.



Sixten säger : trevlig helg till Emma



2008-11-21 @ 07:33:40
Postat av: Emma

Nä Sixtens mamma,den finns bara i bebisstorlekar... sorry! ;-)

2008-11-21 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback