1:a advent

I går skulle vi ha varit på middag hos våra nya vänner i Saxtorp, hos Emmas kompis Sixten och hans familj. Men tyvärr så blev hans mamma jätteförkyld så vi kunde inte åka dit. *tråkigt*

I stället lagade vi istället lagade vi god middag här hemma - och adventspyntade lite. Julstärnorna och stakarna åkte fram och även julgranen. Ja, jag vet att det är tidigt, men jag kunde inte låta bli att packa upp och klä den med en gång. Den blev verkligen jättefin... kolla själva:



Nu i morse hängde jag upp julgardinerna också, och då blev den om än ännu mysigare... :-)

I dag är det skyltsöndag i stan och fastän jag lovat mig själv att aldrig trängas med barnvagn på en skyltsöndag så ska jag gå ner och få lite julstämning, så det så! ;-)

Ha en riktigt trevlig första advent!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Hillo!



Ja det var verkligen tråkigt att vi inte kunde ses igår. Men vilken tjusig julgran! Vi ska julbaka idag, pepparkakor och lussebullar. Lykkes kompis Moa kommer och hjälper till.



Ha det bäst o krama Emma från oss

2008-11-30 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0