Två dagar ledigt...

Jobbade i går, och första maj handlar ju mycket om demonstrationer och sånt, men jag slapp göra de tråkiga jobbet. Höll mig till havsrodd-tävlingen som är i morgon samt vårdstrejken och annat smått och gott. Såklart redigarede jag nöjet också. Men i dag är jag ledig - och i morgon.
Har inga speciella planer förutom att vi ska ut och äta med min arbetskompis O och hans tjej J i kväll. Vi har pratat om det så många gånger, men det blir aldrig av. J bor fortfarande i Stockholm, så man får passa på när hon är nere och hälsar på.
Nu ska vi ner på stan och storsa lite i det fina vädret. Ska köpa lite presenter inför mitt Stockholmsbesök nästa helg. Älskar att köpa presenter!! :-D
I morgon har Lelle fotbollsmatch mitt på dagen, då ska jag hitta på nåt, men känner jag mig själv rätt så hamnar jag i soffan framför tv:noch stannar där tills han kommer hem igen. hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0