Kollat babyprylar

I dag åkte Lelle och dömde fotboll efter lunch (i Södra Sandby) och då begav jag mig till Väla, först för att byta ett par vita mammabyxor (i linne) fråm H&M som gått sönder och sedan kollade jag runt på babyprylar.
Började på Ikea för att titta på sängen vi ska köpa. Så här ser den ut:

image237
Enkel, vit och snygg tycker jag!
Sedan bar det av till Babyland som också ligger ute på Väla - sedan åkte jag till Babyproffsen på Berga. Oj,så mycket fint det finns! Det kliade verkligen i fingrarna, men än har jag/vi inte köpt nåt. (bara beställt vagn, skötbord och babyskydd till bilen). Har dock sett fina spjälskydd och sängkläder samt annat smått och gott! :-D


Den lill* har bufflat runt nu på eftermiddagen när jag legat och vilat. Mysigt att känna, fast det är ganska svagt ännu då moderkakan liggen i framvägg och agerar stötdämpare. :-)

Känns lite skumt att ha varit inne mest hela dagen då termometern visar + 24 grader och solen strålar från enklarblå himmel. Jaja, hoppas hela sommaren bli lika fin!

Nu ska jag ner på Hemmakväll och köpa godis till Eurovision Song Contest i kväll, sedan ska jag börja förbereda middagen tills Lelle kommer hem kl 18.30.

Ha en fortsatt trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: bror

hallå
barn saker är inte billiga och dom vet att dom kan ta betalt för det oxå för man behöver sakerna till barnen..
sköt om er nu och komm hit så får vi se bullan som är på jäsning..
kram
din o hängde bror
fredrik.

2008-05-24 @ 23:25:41
Postat av: Kattis

Det är verkligen sant, det är inte billigt med barngrejer.
Bara fem veckor tills jag kommer upp nu!
Kram
PS. Hälsa sönerna och frun.

2008-05-25 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0