En skön dag...

I dag har varit en fantastisk dag, ca 23 grader varmt och strålande sol - och vi har varit ute så gott som hela dagen. Först var vi på stan, shoppade lite och satt på ett fik och glodde på folk. Efter det gick vi hem, vilade lite och åkte sedan till Flowerteam och köpte tre blommor till var avlånga kruka i sovrummet, som jag sedan planterade.
Nu i kväll köpte vi en pizza och gick ner till strandpromenaden och åt. Så himla mysigt och gott!

Här kommer lite bilder från i dag (och från förra helgen)

image232
Mysig middag vid havet.

image234
Efter middagen satt vi kvar och njöt av utsikten över sundet.

image235
Våra fina nyplanterade blommor...

image236
Jag öppnar fina presenter när jag fyller år (tageet förra helgen)

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på tv resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0