Slappar och har det skönt

Nu har det snart gått fyra dagar av semestern och jag har mestadels slappat och tagit det lugnt. Legat och läst gamla veckotidningar, vilat mitt på dagen och varit ute och promenerat lite - bland annat ner till stan. Så skönt!

I morgonbitt i ska resväskan upp från förrådet och packas - för klockan 19.30 lyfter flyget fråm Ängelholm - först mot Stockholm och sedan mot Luleå!
Tur att sommarkläder är så tunna och lätta att de nästan inte tar någon plats alls... vet inte alls vad jag ska ha med mig, så det får bli det mesta jag kommer i nu! ;-) Hoppas vädret blir varmt och soligt - ja det får i och för sig vara hur det vill - bara det inte regnar!


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej.

Vad roligt att du kommer. Och även att Lelle också kommer. Ska bli roligt att se din mage. Så snart ses vi. Kram

2008-07-01 @ 00:40:02
URL: http://mlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0