Lelle & magen

Här kommer en rolig bild på Lelle & magen. Han tycker det är bäst att ha på sig cykelhjälmen när han ska lyssna - och känna - om bebisen sparkar! Ser helt galet ut, eller hur? Hahaha!



Allt är bra med oss, jag vet att jag inte bloggat på snart en vecka. Har bara inte blivit av. Jobbat på dagarna och njutit av det fina vädret om kvällarna. I snart tre veckor har vi haft över 20-25 grader varmt. Helt otroligt!
I helgen kommer Åsa hit, det ska bli jättekul. De har lovat fint väder så vi ska vara ute så mycket som möjligt - vi är bland annat bjudna på grillfest hon min arbetskompis M på lördag. Sen hade jag tänkt att vi kanske skulle bada - har ju aldrig gjort det i Helsingborg. Har nog inte badat i Sverige på flera år (förutom i pool). Badkruka är jag! Hahaha!

Nä, snart ska vi se reprisen på Brottet och sedan sova. Bara en dag kvar att jobba innan jag

Kommentarer
Postat av: monica

Ni är för härliga. Kul att ni också har bra väder. Idag är det sista dagen för Jacke i skolan sen är det sommarlov. Och Joacke har avslutning i morgon. Hälsa till bebisen i magen från oss här på hertsön. kul att få se din mage när du kommer. Sköt om er. Hälsa Lelle också.

Kram M

2008-06-04 @ 07:10:29
URL: http://mlos.blogg.se/
Postat av: Linda L

Ja nu du, nu är det en BEBIS som bökar där inne! Inte längre ett embryo etc. Så kul! Kul för Lennart att uppleva den också. Kram

2008-06-04 @ 10:58:33
Postat av: Linda L

Eller jag kanske borde skrive HENNE istället för "den"... ;)

2008-06-04 @ 10:59:42
Postat av: Kattis

Monica: Ja, jag ska hälsa från er! ;-)



Linda: Ja, skriv hennes.... ska verkligen bli spännanade att se vad det är för filur där inne!



2008-06-04 @ 12:04:17
Postat av: Lelle(blivande pappa)

Sorry Linda det blir en liten pojke. Det känner jag när den kickar:-)

2008-06-04 @ 15:07:24
URL: http://lellee.blogg.se/
Postat av: monica

Jag håller med lelle Jag tror också det blir en pojke.

Kram Monica

2008-06-04 @ 23:58:06
Postat av: Linda L

ja vem vet? vår lilla emmy kickade som en liten zlatan där inne... ;)

2008-06-05 @ 09:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0