3 dagar

Ny arbetsvecka, men bara tre dagar att jobba - känns otroligt skönt! På torsdag ska vi till Köpenhamn med jobbet, äta dricka och ha skoj. En avslutning innan semestern drar igång nästa torsdag.

Jag kan inte fatta hur snabbt tiden har gått, att det redan är dags för semester igen. Ska bli skönt att vara ledig fyra veckor, att vara uppe hos mamma och pappa under två av dem. Jag längtar verkligen jättemycket!

Efter semestern jobbar jag bara fem veckor till, tar sedan semester och komp hela september och påbröjar min mammaledighet den 29 sepetmber. Planen är att vara hemma över nästa sommar och börja jobba igen den 3 augusti. Sen får Lelle vara hemma några månader med den lill*. Har hört många pappor som överlåtit sina föräldradagar till mamman, men det skulle Lelle aldrig gå med på... ;-)

Skulle ha jobbat dag denna vecka men har bytt måndag och tisdag med O då det är EM. (jobbar i stället 13.30-22) Onsdag får han hitta nån annan att byta med, för då spelar Sverige igen!

Trots att jag kom hem vid 23 i går känner jag mig som en zombie. Bebise höll mig vaken fraa till  ett -halv två då den sparkade så hela magen hoppade. Såg ut som om den dansade breakdance där inne! Somande till slut, men vakande igen av samma rörelser vid sex-tiden... Har dock sovit en timme nyss för att orka jobba i kväll! :-)

Nu ska jag duscha och ge mig ut i det fina vädret - kanske blir jag piggare då?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar också jättemycket att få träffas och umgås.

Kram mamma

2008-06-17 @ 12:46:59
Postat av: En Mölnbobos Liv

Klart pappan ska vara hemma något. Nicke blir hemma från 15sept-15januari med Melvin, då lär han få fullt upp :-)



Hoppas ni kommer upp något med bebis så man får kika lite, vi har ju inte hälsat på Åsa på evigheter så har ni vägarna förbi där sen så får ni säga till.



Glad midsommar

2008-06-19 @ 12:26:39
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0