två dagar kvar...

... till helgen. Har jobbat tre dagar och det är bara två till tills det är helg! Tiden har gått fort trots att det varit lugnt på jobbet. Det är bara jag J och G som jobbar - vi har bland annat bokat in jobb, spånat fram jobbidéer, tagit fram grejer inom både inom nöje och sport som händer hela året - blir lättare när vi väl börjar göra tidning igen på måndag.

I morgon klockan nio ska jag vara hos barnmorskan, ska bli kul att se hur mycket jag gått upp i vikt sedan jag var där för två veckor sedan (magen har blibit mycket större sedan dess), se om järnvärdet gått upp efter att jag börjar äta två järntabletter och såklart att höra bebisens hjärtljud! :-)

På lördag är vi bjudna på bröllop. Det är Lelles barndomskompis Henrik som gifter sig med sin Anna. De ska ha bröllopet hemma, ute på deras enormt stora terrass. De har lovat regn på förmiddagen, men sol efter lunch. Hoppas SMHI håller sin prognos...

Återkommer med bilder efter helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0