bilder från Köpenhamn & Stockholm

Det har varit eh händelserik vecka, har hunnit med att vara i både Köpenhamn och Stockholm. Här kommer lite bilder från båda ställena.

Emmys namngivelsefest var en trevlig tillställning. Linda och Dan hade ordnat så fint i lokalen och sommarbuffén, men norrlandstema, var fantastiskt god. Likaså tårtan! Mest bedårande var ändå lilla Emmy i sin lilla sjömansklänning. Hon blev välsignad av farfar Sören ute i det vackra vädret- + 27 grader och strålande sol!

 
Uteservering på Ströget


Vacker regnbåge över sundet


Grillmästaren Patrik Sandberg


Oreo madness på Fridays (Jag & Åsa)


Jag & Lelle på väg på namngivelsefest


Mamma Linda, lilla Emmy & pappa Dan

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

ÄR du sugen på en ny bloggdesign? Kika gärna in på min blogg :)

2008-07-21 @ 13:56:17
URL: http://evlajndesign.blogg.se/
Postat av: Linda L

Attans... Hade ni ingen bild där man inte sr ut att ha fått sömnsjukan? ;)



Tack iaf för att ni kom, och tack för uppvaktning! :)

2008-07-21 @ 20:46:23
Postat av: Kattis

Jo, det hade vi, men detta var nog den bästa bilden på er alla tre. Ska mejla lite bilder till dig snart... finns em jättebra på bara dig och lilla prinsessan!



Tack för att vi fick komma... :-)

2008-07-21 @ 21:39:50
Postat av: Linda L

Det är lugnt. Får väl vänja mig vid tanken. Lär väl finnas massor av liknande bilder på en, så överfallen man blev av kameror! Men tur är väl att de flesta bara tittar på lillan... ;)



Vad fräsch du var förresten, det gör dig gott att vara gravid! :) Jag har sagt tjej hela tiden, men det kanske är en pojke ändå, så snygg som du är. Men min hy blev oxå mycket bättre, och jag fick ju en tjej. Det där oxytocin är bra grejer. Snacka om att de borde kunna sälja det på burk, det vore något!

2008-07-22 @ 20:58:52
Postat av: Kattis

En tackar och bockar för komplimangerna! rodnar nästan. Ja, jag har ju mått bra i stort sett hela tiden och både hår och hy - speciellt håret har blivit bättre. (tjockare) Hyn har jag ju aldrig haft nåt problem med.

Att sälja på burk är nåt vi får fixa och ta patent på! Skulle bli miljonärer. Hahahaha!

2008-07-23 @ 11:26:41
Postat av: Linda L

Nä du kanske inte har haft problem, men hyn får en annan lyster, en extra glöd av oxytocin, det bara är så...

2008-07-25 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0