Typiskt

I morse fick jag sova hur länge jag ville - hade inte ställt väckarklockan och såg fram emot att vakna runt tio. Man icke. 07.40 slog jag upp ögonen och hur jag än vred och vände mig och försökte somna om så gick det inte. Så det var bara att stiga upp. Är dock pigg - och vaknade ju faktiskt av mig själv - så det är ingen fara.

Ledig i dag och i morgon. Planen för ledigheten ser ut så här. Ska åka ut till Ekeby och deras möbelaffär för att titta på soffor. Är båda sugna på en ny, en sån med divan. Har sett några fina, men vill kolla mer innan vi slår till.
i morgon ska vi till Höör och hälsa på Henrik, Anna och William. Ser fram emot det, det var ett tags sen vi träffades nu. De har flyttat in i ett nytt hus också, så det ska bli spännande att se. :-)

Nä, nu ska vi åka iväg...
So long!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej.
Hoppas att allt är bra med er. Vi har det bara bra. Nu finns det kort på Min blogg på Jacke med Byxorna han fick i julklapp. Men du är ju alltid morron pigg!!! Tänk om din bror också skulle kunna vakna så av sog själv....;-) Hälsa Lelle!

Sköt om er nu och kram från oss här uppe. Pojkarna hälsar till er.....

2008-01-19 @ 22:06:45
URL: http://www.mlos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0