På benen igen

Det var en jäkla förkyldning jag åkte på denna gång. Har varit helt däckad sedan nyårsafton (fast då knaprade jag som sagt alvedon för att klara kvällen) De två senaste nätterna har jag svettats som en gris - det har riktigt forssat om mig - och jag har sovit dåligt. Det är först i dag som jag är på benen - jag har varit utan för lägenheten en sväng för att fått lite luft. Hostan är så gott som borta och jag mår mycket bättre!

Har som sagt varit borta från jobbet i tre dagar och jobbar inte igen förrän på måndag - riktigt långledigt blev det. Hade dock varit lite roligare om man varit kry. Ska ta det relativt lungt i helgen också - ta nån kortare promenad och så.

Här nere har vintern kommit - det har snöat lite (men ligger inte kvar på marken) och det har varit minusgrader i två dagar nu. Och fastän det bara är -2  så känns det som -15 med denna jäkla vind! Brrrr...

Som ni märker har jag inget att blogga om egentligen (precis som alltid... ) Så jag slutar här.

So long.

Kommentarer
Postat av: A

Usch och fy för förkylningar! Hoppas du blir frisk nu! Kram!

2008-01-04 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0