Back in business

Så var jag så gott som frisk och ska jobba igen. Skönt att börjar halv två hela veckan, så har jag i alla fall sovmorgon. ;-)
Hoppas det finns många roliga jobb att bita i idag....
Känns som om jag varit borta från jobbet jättelänge, men i arbetsdagar har jag bara varit borta tre (skulle bara a jobbat tis, ons och tors förra veckan och sedan varit ledig fre + hela helgen.

Lika mycket som jag längtade att sätta upp julgrejerna längtar jag tills jag ska ta ned dem igen i helgen. Bort med alla tomtar, stakar och stjärnor. :-)

Våren och sommaren är efterlängtad....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ihelgen har tomtarna lagt sig i sina kartonger igen och julgardinerna är nere. Julefriden är borta och vardagen har hunnit ifatt oss. Har tömt badrummet och gästrummet för nu är snickaren igång. Nästa gång vi ses får ni sova i ett alldeles nyinrett gästrum, hoppas jag.
Kram

2008-01-07 @ 13:50:44
Postat av: Kattis

Vad spännande! Det kommer säkert att bli jättefint ? med svart och vitt kakel och klinker i badrummet och den superläckra fondtapeten i gästrummet!
Håller på att kolla flyg upp, blir nog i början av mars eller nåt sånt.
Kram!

2008-01-07 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0