Helt tomt i huvudet...

Ja, nu har bloggtorkan varat i en hel vecka, om inte längre?! Kan ju berätta att jag hunnit med att ha en trevlig helg i Stockholm, firat att "min" tidning fyllt ett år och jobbat, jobbat, jobbat!
Har jobbat natt hela förra veckan och denna, så det är nog därför bloggen kommit efter lite - tänker liksom inte på bloggandet om dagarna och om kvällarna jobbar jag och har absolut inte tid att skriva annat än jobbgrejer.

Lägger i alla fall in en bild jag tog under vår promenad i söndags. Det är så varmt att blommorna tagit fart... i dag är det +7,5 grader! Vart tog denna vintern vägen?

image210

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej. Jag saknar att du inte har skrivit något på länge. Vad gör ni??? Hur mår ni??? hälsa Lelle.
Kram Monica

2008-03-12 @ 14:40:45
URL: http://www.mlos.blogg.se
Postat av: A

Hallå!!!! Börja skriva nu!!!!!! Och tack för både grattiskortet och påskhälsningen!

Kramar till er!

2008-03-22 @ 19:54:15
Postat av: Monica

Tack för ditt inlägg på min blogg. Hoppas du skriver snart.. Vad gör ni??? Hur mår ni??? har påsken varit bra??? Kul att ni kommer snart... Hälsa Lelle. Ha det så bra så hörs vi och ses snart.

Kram Monica

2008-03-24 @ 20:58:48
URL: http://www.mlos.blogg.se
Postat av: Kattis

Anneli och Monica, jag lovar att börja skriva snart!

2008-03-25 @ 21:42:54
Postat av: Vimmelmamman

Hej Kattis. Hoppas allt är bra och stooooooort grattis...
Kram Lotta

2008-04-04 @ 11:48:34
URL: http://vimmelmamman.blogg.se
Postat av: A

Väntar och väntar...på att du ska börja blogga alltså!!!!! Och på andra saker också förstås, men en sak i taget...: )

2008-04-08 @ 19:21:53
Postat av: Kattis

Hahahaha! Jag lovar. I helgen ska jag börja igen! :-D

2008-04-10 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0