Tidig morgon

I går kväll var jag och Lennart så trötta att vi gick och lade oss redan klockan 21.30. Vi skrattade åt det och sa att vi kände oss som pensionärer (eller småbarnsföräldrar?)
I dag skrattade vi inte åt det utan var oerhört glada att vi tog det beslutet, för just i dag bestämde sig lilla damen att dagen började klockan fyra. Jag ammade henne och sedan fick Lennart stiga upp med henne. Själv vände jag mig om och sov ytterligare en timme. *skönt*
Strax efter fem duschade jag och sedan åt vi frukost. (lär ju vara hungrig och vilja ha lunch redan halv tio eller nåt?!) Kvart över sex sa Emma och jag hejdå till pappa som begav sig i bil mot Stockholm. Han blir inte borta mer än över dagen, och flyger hem igen 20.55. Lycko han som får gå på stan och shoppa i huvudstaden!!! Vill också....

Nu sitter Emma i babysittern och sover - och om en timme ska vi möta Sixten och hans mamma för en morgonpromenad! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0