Tänder på G

I dag när jag vaknade kände jag att jag hade ont i halsen - något jag inte haft på jättelänge. Och det har ännu inte gått över, men inte heller blivit värre. *peppar, peppar*
Antingen bryter en förkyldning ut, eller så håller det på så här i några dagar och försvinner sen lika snabbt som det kom.... hoppas på det sistnämnda!

I dag har vi inte gjort många knop. Har iofs varit ute på en kortare promenad när solen tittade fram och sedan haft besök av Lennarts mormor.

Emma har varit lite kinkig i dag, tror att det är tänderna som spökar. Trodde inte att barn kunde få tänder såååå tidigt, men det kan de visst. När jag berättade för barnmorskan (för två veckor sedan) att Emma börjat dreggla massor + suga och bita på sina händer, så säge hon: Då är det tänderna som är på gång, det börjar kännas cirka en till en och en halv månad innan."  (Lennart fick sin första tand när han var fyra månader och jag när jag bara var tre månader , elnligt våra mammor) 

Här är tre bilder på "kinkolina" tagna i dag:


Leker på filten...


Ett litet sött leende!


Gumman i sin fina pyjamas (av märket Joha)

Kommentarer
Postat av: linda

Det var verkligen en jättefin pyjamas. :)

Ha en bra jul!

Kram på er

2008-12-20 @ 19:03:04
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Hoppas ni får en God Jul.



Vad duktig hon är (stark i nacken)!

2008-12-21 @ 20:19:36
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0