Snart hemfärd

Så har snart en vecka i Luleå passerat - det har gått fort - och det har varit trevligt. (förutom att Emma inte fått träffa sina kusiner och jag mina brorsöner).
I morgon bär det av söderut igen och då är vi tillbaka i vardagen med gröna gräsmattor och plusgrader. Trist med en grön jul... men men, nästa år fåt vi hoppas på snörekord här uppe för då ska vi fira här! ;-)

I dag har vi varit en sväng på stan, Emma har promenerat (åkt barnvagn) med sin pappa och jag tog bilen, sedan åkte vi alla tre bil tillbaka. Vi köpte bland annat presenter till Otto och Tove som varit snälla och lånat ut sitt gamla babygym och babysitter till Emma.
Efter det lagade jag och mamma palt - som vi sedan åt och fick "paltkoma" av. Hahaha!

Nu ska här slappas framför tv:n. :-D

Kommentarer
Postat av: Nellan

alltså såå tråkigt att du inte fick träffa dina brorsöner. Och de fick inte träffa sin nya kusin. Usch.

Kul att ni kommer hem till skåne med jordbävningar..



ha det gott

2008-12-17 @ 09:47:23
URL: http://ugglybetty.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej! Vet du att blogg.se har ändrat inställningarna så att vi som läser via rss inte längre ser hela dina inlägg utan bara de första raderna?



Hoppas att du vill ändra tillbaka som det var tidigare. Du gör det under blogg ->Inställningar

Man måste kryssa i att man vill lämna ut hela inlägg i RSS flödet

2008-12-21 @ 14:06:53
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0