Rolig vecka

Den här veckan har jag sett fram emot så himla länge - för på torsdag åker vi upp till Luleå. ÄNTLIGEN!!!
Men resten av veckan är också rolig. Så här ser vår vecka ut:

I dag har jag och Emma promenerat till BVC två gånger. Först hade vi en tid klockan 10.30 för mätning och vägning och klockan 12.30 var det dags för mammagruppen att träffas igen. Däremellan var vi och åt lunch på Norrebro med Lennart.
Så, hur stor hade lillstumpan blivt då? Jo, hon vägde 5430 gr och var 59,5 cm lång. Trodde faktiskt att hon skulle väga mer - hon är ju så tung - i alla fall när man håller henne en längre tid!

I morgon ska Emma och jag fika med Sixten och Linus och deras mammor, och på onsdag ska vi först på promenad med Ludvig och Thea och deras mammor och efter det hem till Thea och fika.

Sen är det torsdag och då flyger vi från Ängelholm klockan 09.30. Efter ca 1 1/2 timme på Arlanda går sedan planet till Luleå. Ska bli så spännande att flyga med lillstumpan!

Kommentarer
Postat av: Sixtens mamma

Yo!



Vilken grej, vi kommer befinna oss i luften samtidigt på torsdag. Vi flyger ju oxå till Arlanda, fast vi flyger från Sturup. Så när ni lyfter till Luleå lyfter vi till Nueva Estocolmo...

Vi ses om ett par timmar. Nu ska jag busa med kidsen. Vi ska dansa rock n roll

2008-12-09 @ 07:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0