Planerat för framtiden...

Hade planerat att promenera med Nellie och Sixten i dag, men jag avbokade efter att ha sett väderkartan för dagen i gårkväll. Och det var tur för regnet har öst ner precis hela natten och hela dagen. SÅ JÄKLA TRIST!
Får hoppas på bättre väder i morgon då jag planerar promenad med Astrid och Camilla och deras söta små... och på fredag vi bokade om jag och Nellie!

Jag har rätt bra koll på vad som ska hända i framtiden, i alla fall under högtiderna nyår och påsk. På nyår kommer Henric, Anna och deras son Wille hit på middag och annat skoj och i dag bokade jag flyg upp till Luleå över påsken. Hoppas på fint väder då vi ska vara i stugan i Ekfors, grilla ute och åka pulka och skoter!

Jag vet att jag lovade en ny bild på Emma i dag, och det kommer... lovar fortfarande. Men hon sover nu och det är ju inte så kul att se på bild. Ska ta en när hon vaknar, om hon är på humör. Annars blir det en jag fotade med mobilen tidigare i dag. Så håll ut! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0