Fullt upp

Först promenad och fika på Espresso House med Sixten och hans mamma, sedan besök av Thea och hennes mamma. Jag och Emma har haft fullt upp i dag. På fiket blev det "frukost" och här hemma bjöd vi på pepparkakor med ädelost samt saffransgifflar med mandelmassa och kaffe. *Gott*

Emma skötte sig bra på fiket, men hemma var hon lite gnällig för att hon var övertrött. Thea låg i hennes babygym medan hon själv låg i sin säng och tittade och lyssnade på musikmobilen. Mer lek blir det nog när tjejerna blir äldre. ;-)

Lillsessan har inte sovit mycket i dag, så vi ska nog ta en promenad i vagnen, annars somnar hon väl halv sju, som hon gjorde för nån dag sedan. Då blir natten inte speciellt rolig!

Här är några härliga bilder från i eftermiddags när vi låg hon busade på vår säng:



Vem kan motstå det här underbara leendet?! :-D


Kommentarer
Postat av: Sixtens mamma

Nä vem kan motstå ett sådant leende va? Sååå söt så man får ont i tänderna juh!



Tack för idag det var mkt trevligt hörru!

2008-12-05 @ 17:24:41
Postat av: Lotta

Åh vad fin hon är. Ber om uräkt att jag inte hört av mig mig men kollar din blogg då och då. Du verkar ju supertivas som mammaledig. Något jag aldrig gjorde.



Lite jobbigt nu. Mycket ångest och gråt inför beskedet på fredag om metastaserna spridits eller blivit mindre....Sen ska man ju försöka leva normalt mitt i allt detta sjukt onormala. Glöggfester, premiärer. Julfest med jobbet osv. Ja ja. Jag kör på.



Hälsa Lennart och sötnosen

Kram Lotta

2008-12-05 @ 21:16:22
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/
Postat av: A

Än en gång...Emma är sjuuuukt lik din mamma på de här korten! Och TACK för det fina julkortet! Ni är så duktiga på att skicka! Och vi är så dåliga! : ( Kraaaam!

2008-12-06 @ 00:18:00
Postat av: Comorran

DU ÄR UTMANAD! Vad är lycka för dig. Kolla in min blogg

Puss och Kram

2008-12-06 @ 10:39:16
URL: http://comorran.blogg.se/
Postat av: Lotta

precis! det där leéndet smälter ju ett isberg... ;) så söt!

Tack så jättemycket för det fina julkortet!



Vi hörs närmare jul

kramis

2008-12-08 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0