Frisören

I dag har Emma varit hos frisören för första gången, ja hon har inte klippt sig utan följde bara med mig som skulle bli fin i håret. Det gick jättebra, hon satt snällt i mitt knä och tittade förundrat i den stora spegeln framför sig. När Madde skulle klippa mig framtill så fick hon ett fint rött skynke med figurer på (ett sånt som barn har när de klipper sig) över sig för att inte bli hårig... det gillade hon att titta på. När vi var klara hos Madde så somnade Emma i vagnen på vägen hem.

Halv två hade vi sedan tid på efterkontroll hos barnmorskan jag gått hos under hela graviditeten. Vi har ju inte setts sedan Emma föddes - jag hade en tid hos henne den morgonen vi åkte till BB - men fick avboka. ;-)
Allt gick bra och hon tyckte att Emma var väldigt söt och att hon såg så klok ut! Hahaha....

Eftermiddagen har vi tillbringat hemma, lekt i babygymmet, lyssnat på musik och sjungit lite. Nu sover lillgumman och jag ska koka te och  sätta mig och slötitta på tv. *skönt*

Någon bild på prinsessan har jag inte tagit i dag, men lovar en i morgon!

Kommentarer
Postat av: b

ni verkar ha fullt upp ni 2 ......

är det du eller tösen som skall somna först..

haha

haha

2008-12-01 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0