Första bion

I dag har Emma och jag varit på barnvagnsbio. Tillsammans med mig kompisarna Ludde och Thea och deras mammor såg vi filmen Nätterna vid havet med Richard Gere. Jag hade inte så stora förhoppningar på att få se filmen, men Emma skötte sig exemplariskt och jag missade bara litegrann då jag gick på toa och bytte hennes blöja. Så det blir definitivt fler biobesök med de nya vännerna i framtiden!
 
Efter bion gick vi till "stammisfiket" Wayne's där vi åt lunch. Där låg Emma på sin filt, på soffan, och hade väldigt roligt åt något i taket. :-)


Vi satt längst fram i biosalongen. Här är Astrid och Camilla med våra vagnar.


Så här fint hade de ordnat på biografens toalett. På bänken hade de lagt en mjuk skötbädd och bredvid stod blöjor i två olika storlekar och våtservetter.

Efter en lång dag sover nu Emma gott i sin säng och jag ska titta på Desperate housewives som jag spelade in igår. Lennart är på Gastro och äter julbord, själv har jag en lite skål med godis som han köpte till mig innan han gick. *gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0