En glad skit :-)

I dag har det varit soligt ute - jag blev glad för jag kommer inte ihåg när jag såg solen sist! :-D
Jag och Emma hade ju planerat en morgonpromenad med Camilla och Ludvig, men Ludvig hade inte varit så snäll under natten utan hållit sin mamma vaken mestadelen av den. Så vi bestämde oss för att ses nån annan dag, när "Ludde" är snällare och Camilla lite piggare. Men trots avbokningen så blev det promenad - vi var ute i en och en halv timme och det var verkligen jätteskönt!

När vi kom hem så ringde jag min kompis Sussi uppe i Luleå. Vi ska låna en babysitter och ett babygym av henne när vi är uppe och hälsar på mamma och pappa. Emma var vaken när jag ringde och det är alltid en risk att samtalen blir korta - lillgumman tycker inte om när mamma pratar i telefonen och inte ger henne den uppmärksamhet hon vill ha. Men så blev det inte nu. I över en halvtimme fick jag prata med Sussi innan hon började protestera. (hon roade sig med att ligga bredvid mig i soffan och studera vår blommiga fondvägg.)

Så i morgon klockan 09.30 bär det av. Lennarts pappa hämtar mig och Emma och kör oss till flygplatsen där han hjälper oss att checka in. Det ska bli riktigt spännande - synd bara att pappa inte får vara med på lillans första flygning... kanske inte så mycket för hennes skull, utan mer som stöd för mig! Hahaha! Nä'rå, jag tror det kommer gå alldeles lysande!

Bilder från dagen:

Så här snällt låg lillgumman på mysfilten i soffan medan mamma pratar i telefonen.


En glad lite skit! :-)

Kommentarer
Postat av: A

Trevlig resa!!! Det kommer att gå jättebra! Amma vid start och landning är mitt bästa tips! Kram!

2008-12-10 @ 18:51:25
Postat av: Kattis

Ja, jag får hoppas hon är hungrig vid båda flighterna bara... ska ju vänta på Arlanda i en och en halv timme!

2008-12-10 @ 19:15:42
Postat av: Sixtens mamma

Yo!



Vi är i luften samtidigt. Ska tänka på er.

Jag e sååå trött idag.



Hoppas ni får en fin tid i Luuulee.

Jag rapporterar om you know what!



Have it great!

2008-12-10 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0