Dubbeldejt

I dag har Emma varit på dubbeldejt med Sixten och Linus. Vi (ja, mammorna var såklart också med) gick på Espresso House och fikade. Det var lika trevligt som alltid! Vi gick ner i stan strax efter tio och var inte hemma igen förrän efter klockan två.

I eftermiddag har jag plockat ihop lite kläder och andra grejer som Emma ska ha med sig upp till Luleå - i morgon åker de ner i resväskan - och på torsdag morgon flyger vi!
I dag blev det också klart att jag flyger upp med lillgumman själv och att Lennart kommer upp på fredag kväll. (en utbildning kom emellan) Det känns lite pirrigt, men jag vet att det kommer gå bra. Behöver ju inte hantera bagage själv då svärfar kör mig till - och hjälper mig på Ängelholms flygplats och mamma och pappa möter upp på Kallax. (På Arlanda behöver vi bara vänta i cirka en och en halv timme)

I morgon skulle jag och Camilla till Astrid med barnen och fika, men Astrid har blivit sjuk och har avbokat. Hoppas hon kryar på sig snart! Så i stället kommer Camilla och hennes lille kille Ludvig hit - vi ska ut på morgonpromenad och sedan fika hemma hos oss. Ska bli trevligt!


Bilder från dagen:

Mamma & Emma redo för fikadejt.


Visst är lillgumman fin i sin jeanstunika som pappa köpt till henne?


Kommentarer
Postat av: Astrid

Emma är urgullig i sin jeanstunika! Hoppas flygresan imorgon går bra! Jag har blivit mer förkyld med feber o halsont. Petter tog Thea i natt så jag fick sova lite. Blir en lugn dag idag.



Vi hörs!



//Astrid

2008-12-10 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0