Sista veckan...

Shit vad snabbt allt gått, nu sitter jag här på jobbet och har bara denna vecka kvar att jobba innan semester och mammaledighet. Känns helt overkligt! (men skööönt)
Har massa roliga jobb som ska göras, så veckan kommer nog att gå fort...  Tänkte bjuda på fika här på torsdag - få se om jag orkar bara en smarrig marängtårta?! :-)

I morgon ska jag till barnmorskan igen och mäta magen samt ta lite prover. Har nog gått över +10 kilo nu också kan jag tänka mig. Allt känns större och mycket jobbigare än tidigare.  Efter denna gång ska jag jag börja gå till barnmorskan varje vecka... känns skönt att de håller koll på en. :-)

Nä, nu ska här jobbas, ringa några samtal och boka in lite jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0