Bla bla bla...

Sitter på jobbet och borde inte blogga. Men jag har nån minut över mellan två jobb, så jag passar på. :-)
Började klockan 14 i dag, så jag jobbar kväll och slutar först 22.30. Känns ovant, har ju bara jobbat dag veckorna innan semestern och de tre veckorna efter semestern. Men det är ganska skönt nu när vi blivit av med redigeringen och inte jobbar till 00.30 längre, utan kommer hem i skaplig tid trots kvällsschema.
Nu är det bara denna och nästa vecka att jobba innan jag tar semester igen - ska bli så skönt att vara ledig hela september! Från och med den 29/9 är det föräldraledighet som gäller. :-)

I dag är det trist väder här nere, regn och ganska kallt. Men jag trotsar och har ändå på mig kjol och somrig topp! :-D
Nä, nu ska jag jobba....

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Jag ska snart blogga igen. Det är lite strul just nu. Men jag hoppas att det snart löser sig. Kul att lelle har uppdaterat sin blogg. Hoppas allt är bra med er. Tänk att ni snart blir föräldrar. kul;-) må så gott!!!!!!!!!! Hälsa Lelle!!!!!!!!!!!!!! många kramar till er!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-19 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0