Tack...

Tack för alla gratulationer! :-)

Nu har helgen passerat, men det har inte känts som helg för mig då jag jobbet både fredag, lördag och söndag.... Vi har varit kort om folk pga sjukdommar så det har varit lite småstressigt, men gått bra ändå.
I dag är det måndag och jag har ännu en dag-vecka att se fram emot. I dag börjar jag dock kl 10 då jag har en intervju halv fem och kommer jobba över en timme eller så. (till 18.30 kanske)

I veckan händer inte så mycket mer än än jobb och tv-tittande samt att vi har årsmöte med bostadsrättsföreningen på onsdag kväll. Ser fram emot det för vi kommer även i år att bli bjuden på mat på en av stans lyxigare krogar. ;-)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen jobba....
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0